✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Sunday, November 22, 2009

Gud MowninG??~~

Gud Mowning my fwen....
.....
.....
awal giler aku berblog ri niey...aku tido umah mama..petang semalam hubby, abah n abg ipo aku gi mancing kat Klang...lambat gile balik...balik dari mancing kat Klang kul 1 lebey...they'oll g kolam mancing kat Sungai Buloh...alah..area-area rumah aku...gi sana sebab nak tengok jackport ikan yang abah mancing kelmarin...dapat siakap 4 kilo lebey...ingat x de orang potong...rupanya ade...so abah skang tempat ke3 dapatlah dalam RM300...tapi xtau lak ade lagi yang potong ker x...kalu tempat pertama...dapatlah dalam RM800...wow...banyak tu..bukan rezeki abah...nak wat camner...terima jer lah erk...so balik dari tengok2 jackport tu...nak gerak balik umah mama...keta abg ipo aku kena langgar ngan India mabuk...abah cite, abg ipo aku selaku pemandu dah bentikan keta nak bagi laluan kat India mabuk tu....tapi duk sondol gak keta abg ipo aku....dengo pown bengang gak...cian akak n family...nak lik Perak nek bus...hukhukhuk....ikutkan hati they'oll nak jer belasah india tu...banyak sangat cakap...eee...!%%^&*$**(*&%*...nyampah tol dengan india yang banyak cakap niey...dahler mabuk...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online