✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Wednesday, August 12, 2009

farisha sunat

malam tadi farisha sunat ..aku mula2 sebelum gi klinik Dr. Normah kat Damansara Damai...aku ada perasaan takut...yelah...x pernah seumur hidup aku tengok baby girl sunat...budak lelaki off course lah lagi x pernah...huhuhuhu...takut gak nak masuk tengok Farisha sunat...tapi farisha kuat...masuk jerk bilik doc..dia x duk diam sebab sejuk...time doc toreh siket nak sunat...farisha rilek jerk...siap senyum2 ngan doc n asst doc tu...doc siap cakap mata farisha besar n rambut lebat...kuat gak anak aku niey...ikut papa dia..kalu ikut aku gerenti nangis...aku niey dahlah mudah menangis...mula2 tu terfikr mesti farisha nangis...kalu nangis satu rumah gegar...Alhamdullilah..farisha dah selesai sunat...n then tunggu hari Sabtu niey..nak wat pulut kuning...niat nak wat pulut kuning dari awal bersalin n masa farisha kena tahan wad sebab kuning...tapi x berkesempatan lagi...so..this Saturday...aku nak wat pulut kuning...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online