✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Friday, August 14, 2009

:::Pencurik sandal aku dah diketahui:::


baru ku tahu malaun mana yang curik sandal aku...rupa2nya pompuan yang duk sebelah umah aku...nak cakap duk sebelah umah aku...x pernah aku nampak sebelom niey...aku x rasa rugi die curik sandal aku...lagipown sandal tu free..korang nak tahu camner aku tahu pompuan tu yang curik???...camni kesahnyer...
...
...
...
malam semalam sampai umah aku balik dari keje, amek farisha n hantar kakak aku kat umah dia..aku nak naik tangga ke rumah aku...makluml;ah umah atas,bawah kedai...masa nak naik...aku nampak ada pompuan yang x pernah selama niey aku tengok..mula2 dia berdiri kat tangga...bila aku nak naik jerk tangga...dia terus naik tangga cepat2...wah...aku dah rasa something niey dalam hati aku..aku naik tangga mengekori pompuan tu cepat2 sambil dukung Farisha...wah..nak kepastian niey...aku ape lagi..sambil naik tangga aku tengok pompuan tu...n then aku x nampak kelibat dia...rupanya dia duk tangga depan rumah aku...rumah aku paling last tingkat...so bila dia nampak aku sefamily...dia lari terus gi depan rumah dia buka kunci mangga...yang paling kelakanya...dia nampak aku...dia buka sandal n then berdiri atas sandal tu...pastu kelam kabut dia buka kunci umah...yang paling aku confuse...tol ker tu umah dia..bab dia buka mangga grill umah dia...tapi x bukak2 mangga tu...x tentu arah aku tengok minah tu...nak cakap melayu...sungguh burok perangainya bab sandal buruk pown nak curik...nak cakap indon pown ada...sebab muka cam indon...kelaka + sakit hati...kalu dia mintak sandal; tu pown aku rela bagi...ni curik...pastu nampak aku kelam kabut......kelaka tol minah tu...ikutkan hati aku nak sound jerk...tapi takut jadi gaduh n then esok lusa..clean n clear lak rumah aku...but kalu aku jumpa minah sengal tu lagi taulah aku sound minah tu...sebel..sebel..sebel..

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online