✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Monday, August 10, 2009

::::::WELCOME BACK:::::::


Selamat kembalidah 2 hari aku x update blog aku..terasa x meriah langsung blog aku niey…langsung x da yang sudi jadi follower blog aku niey…hhhhuuuuaaaaaaa….sedeynya hatiku ini…..tolonglah aku…camner nak wat blog aku jadi best cam blog list aku c YnaaOhynaa.blogspot.com…syiok bace blog die…4get it pasal blog aku yang sengal niey…but…thanks a lot bagi sapa yang sudi jadi 4lowers aku……walaupown x meriah…4lowers tetap ado…toce…toce…toce…ni nak cite pasal lik kg…sabtu lepas aku gerak lik kg johor ngan mama n abah aku…mawar n shuk lik pas keje…kakak aku sfamily lak lik petang dalam kul 5,6..lepas husben dia lik keje ….otw nak lik kg..mak ai…sepanjang kay hiway…jerebu bukan main kuat….bile tengok…rasa cam kat genting jerk…tapi hampeh…tu hanya khayalan aku saje…huahuahua…memang kuat giler jerebu…sepanjang jalan memang akan nampak…mama lak sampai kg mata dah berair n then trus demam…mama banyak rest kat kg..yelah…lagipown kalu sehat mama aku nie kalu kat kg sik duk dapur jek memasak,ni demam sib baik mak long aku n makcik2 n pakcik2 aku tolong cos malam nak kenduri tahlil…penuh rumah yayi aku dengan adik beradik mama n sepupu sepapat aku…so sngatlah meriah x terkata…cam lik raya lak…wah…sonok gitu…xsabar niey tunggu raya…petang dalam kul 7lebey mawar n shuk sampai kg…tinggal kakak aku sefamily jerk x sampai lagi…rindu aku ngan putri…tunggu punya tunggu…x muncul2…tiba2…aku dapat 1 mesej dari kakak aku…sedey tau baca(kalu korang ada perasaanlah)…

“angah,ckp dgn abah mama,akak xjd blik kg.kreta akak xblh start.akak dah siap ni.abg krol pg amik keta,tapi keta xblh start.ntahlah.macam2lh keta 2”…

Kesian erk kakak aku…dia dah siap packing baju…n dah bersiap nak bertolak jerk…keta lak wat hal…so kakak aku x da lah kt kg…wah…rasa x best lak bile nak kumpul ramai2 kakak n sefamily xda,we’ll rasa cam2 cos we’ll dari kecik memang rapat…busan gak dia x da…rasa lain jerk…so nak wat cam ner…
Malam ada kenduri…Farisha wat perangai…meragam…sik nangis jerk…letak bawah nangis…dukung senyap…aku tinggalkan kejap nangis…manja sangat…bile baru nak tido….pakcik2 n makcik2 dia buat biseng…pergh…anginla aku ngan sepupu sepapat aku…tapi aku kool jerk…sebab aku pown hepy gak…budak2 niey kan penyeri majlis…bila senyap x best gak…so aku tidokan farisha kat dalam bilik ngan mama aku,n makcik aku yang we’ll call mektam…masa 2 lena gak dia tido bab senyap…farisha niey lain sket perangai dia…nak tido tempat yang sunyi,gelap n atas tilam or katil…dalam kul 10 lebey kenduri habis n ruang tamu rumah yayi dah pulih seperti biasa,wah cam terlampau gawat lak erk…co aku dengan x membuang masa terus ambik tilam n then bentang kat ruang tamu…kena cepat dan pantas kalu nak tido kat umah yayi…nanti tilamnya direbut2…dah ramai sedara mara…bila tido ramai2 best…tido campur2…rasa sonok…dah bentang tilam,aku ambik farisha…tido ngan dia kat situ…papanya n shuk n adik2 sepupu aku gi rumah nenek aku kat Cha’ah hantar bontrot@nasi kenduri yang dibungkus..n masa untuk aku tido pas seharian aku layan farisha………

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online