✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Saturday, June 27, 2009

Apa erti kawan???..


aku x tahulah napa tajuk aku ni cam sengal jerk..'Apa erti kawan'..kawan bagi aku, sanggup susah senang dengan kita..x lupakan kita walau ape pun berlaku..entahlah..sejak habis skola..aku langsung x da kawan...baik pompuan baik lelaki...x tahulah..pompuan ni kan ade macam2 perasaan, cam dengki,iri hati... kat ofiz pun...nak kata ade kawan rapat pun xda...kawan just sembang2 cam tu jerk...yang aku rapat pun..ade makcik yang aku panggil kak ti..kak ti dah lama aku kenal..dari aku masuk PTGWPKL...aku dah anggap kak ti cam mak aku sendiri...ape2 masalah aku mesti bagitau dia..sebab die jerk yang faham aku...thanks Kak ti sebab banyak tolong farah n banyak bagi nasihat kat farah sepanjang farah kenal kak ti...skang kawan yang paling rapat ngan aku..suamiku yang tersayang..dialah yang faham aku,x pernah lupa aku,sanggup buat ape saja demi aku,x pernah berkira dengan aku...dialah kawan,kekasih,dan suami.ape2 masalah aku cite kat B..xpernah b dengki,iri hati dengan aku....thanks B sebab menyayangi sayang..bagi aku..B lah kawan aku dunia akhirat...harap kita akan bersama hingga ke akhir hayat...bagi sayang..B lah kawan sayang....sayang B...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online