✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Monday, June 29, 2009

Comelnya anak aku..


Aku kekadang bertekak dengan B pasal anak..yelah…B 1st time dapat anak..n then anak pompuan lak…so…B manjakan dia sangat…aku ni kekadang hilang sabar gak..kekadang marah jugak kat Farisha sebab dia nangis, B marah aku balik…kekadang aku bebel ngan Farisha..B pun biseng balik kat aku..masa dalam pantang lagilah…Farisha kuat menangis,berak menangis,nak tido menangis,nak susu menangis…kalau x puas susu lagilah..nangis cam kena cubit…letak jerk kat bawah..nangis..sik nak kena pegang jerk..sebab tu aku jadi tension…skang jerk, pas habis pantang..Farisha dah lain perangainya…aku pun dah x tension sangat..Cuma penat jerk…biasalah…anak baru sebulan lebih…perangai lain2..skang ni kalau dah kenyang dia nak gak menetek..tapi main2..senyum2 kat aku..eee…geram aku..rasa nak cium2,gigit2 pipi dia yang tembab tu…lagi 1 masalah anak aku ni..dia suka sangat pandang sebelah kiri…takut aku anak aku jadi teleng dah besar nanti..muka comel2..teleng..tapi orang cakap..budak kalau dia selesa macam tu..macam tu jugak dia kan buat..puas jugak aku pandangkan dia sebelah kanan,tapi kiri jugak dia pandang…

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online