✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Saturday, June 27, 2009

Mama jaga Farisha...


Berat hati aku nak tinggalkan Farisha bila aku keje..aku mintak tolong mama jagakan..rasa selamat bila mak sendiri jaga..lagipun mama lagi suka jaga cucu sendiri..bukan senang nak percaya kat orang..lebih2 lagi macam2 kes jadi skang ni..takut aku..mama bukan jaga Farisha sorang jerk..tapi anak buah aku putri n adik sepupu aku,Adib..5 tahun..masa mula2 nak tinggalkan Farisha..risau gak..takut meragam,menangis..tapi Alhamdullilah..Farisha elok jer bila Tok Maminya jaga..cuma time nak tido jer kena pangku n dodoi dulu...cian mama..nasiblah c putri dah 6 bulan..pandai main sendiri n nak kat orang..Adib n Ijat, adik aku pandai layan dorang ber2..farisha ni ngan aku x nak susu botol..tapi aku ajar jugak..x nak jugak...dengan mama nak..tapi payah skit..aku kena lah pam susu badan aku bagi dia minum..kat ofis plak..sampai sakit breast aku..yelah..anak aku x hisap..kenalah aku pam..kalau x..boleh nangis aku tahan sakit sebab bengkak susu...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online