✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Saturday, June 27, 2009

Apa yang korang akan buat kalu terjadi pada korang???...

aku cukup marah kalau hak aku orang ceroboh...ni jadi kat ofis aku...sorila pada yang terasa..sapa makan gula terasa manisnya..adalah hamba Allah 2..aku cuti bersalin..sebulan lebih...barang2 keje aku semua dia kemas...simpan dalam kotak..n then semua folder aku dalam Pc aku yang aku simpan macam2 n dah bertahun2 aku guna..biarlah penuh pun folder dalam pc tu..tu hak aku..yang hamba Allah ni pandai2 nak delete apehal..macam2 aku save dalam Pc 2..aku geram betul..skang nampak muka dia aku bengang jerk...sapa yang kenal aku..n tahu cite sebenarnya..tahulah sapa hamba Allah tu.....aku bukan nak aibkan sapa2..tapi aku cukup marah kalau hak aku orang ceroboh...dah ceroboh hak aku..pastu buat muka x malu..perkataan MAAF langsung x de...x de budi bahasa betul hamba Allah ni..perasan bagus hamba Allah ni...pastu buat keje berlagak bagus...pastu suruh orang buat keje cam dia boss..jangan nak berlagaklah..ingatlah..Allah tu Maha Kaya..setiap perbuatan ada balasannya..sepanjang aku keje kat PTGWPKL..x pernah lagi aku marah macam ni sekali...aku cuti bersalin..bukan berhenti terus..kalau aku berhenti..sukahati ko lah nak buat ape kat barang2 aku...aku tengah bengang ni...x pelah...selagi aku bernyawa n boleh bersabar aku bersabar...n aku berharap sangat hamba Allah ni sedar diri...awak tu bukan bagus sangat pun...
soalan aku : ape yang korang akan buat kalu terjadi pada korang???...
- sori di atas kekasaran bahasa di atas ,aku tengah bengang...Astarfirullahalazim......ya Allah...tenangkan hatiku ini....amin...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online