✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Saturday, June 27, 2009

Hidupku kini lengkap...


Alhamdullilah...aku bersyukur sangat skang sebab hidup aku dah lengkap..adanya suami yang bertanggungjawab dan anak yang sangat comel...inilah impian aku tuk hidup bekerluarga...kalu tahu seronoknya hidup berfamili..aku ajak B kawin cepat2...hehehe...bukan gatal...tapi hidup berumahtangga ni menyeronokkan..x macam masa bercinta..macam2 dugaan datang..kekadang gaduh,masam muka,rasa cam filem hindustan..aku lari..dia kejar...dia lari aku kejar...n hubby aku ni plak sebelum kawin..perangainya kekadang buat aku rasa nak putus jerk...tapi aku tahu..tu semua sebab dia sayang sangat kat aku..n skang plak lain perangainya...lebih penyayang..bukan x penyayang sebelum ni..tapi bertambah2 penyayang dia kat aku..marah aku pun kurang skang..aku plak yang kuat marah skang ni..hehehe..dah berjangkit...n sejak berkahwin ni sampai skang...B menunjukkan sikap kesuamian yang membuatkan aku lebih dihargai..lebih2 lagi aku dah lahirkan anak untuk dia...sepanjang aku mengandung 40minggu..sayang2 B sangat2..muahhh..muahh...B x busan layan karenah aku,perangai aku yang kuat merajuk,kuat menangis..bayangkanlah...aku suruh B urut kaki aku sebab lenguh...B x urut..aku leh merajuk sampai nangis2..eee...bila teringat balik...geli pun ade..kelaka pun ade...entahlah..terlalu emosi bila time mengandung..yelah..nak perhatian...bila dah bersalin,n dapat anak..anak aku pulak yang kuat menangis..kenan ngan perangai akulah 2....



gambar ni masa aku ngan Farisha kat wad pediatrik HKL..

suamiku tercinta wif my lovely daughter

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online