✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Tuesday, June 30, 2009

x sedap hati..


Kenapa tiba2 hati aku rasa x sedap jerk...perasaan aku lain macam jer..nape erk???entahlah..x leh nak cakap n terjemahkan macam mana...n tiba2 aku tingat B aku...B aku ade pompuan lain ker??..ish..ish..perasaan aku je kot..tapi sejak aku bergelar isteri ni..macam2 perasaan aku timbul..tolonglah aku....aku takut sangat B ade pompuan lain...no..no..no..aku x leh terima kalu B camtu...eee..syahdu lak ayat aku ni..sedey pon ada..sayang harap B x macam tu..kalau boleh..sayang harap sangat B tepis semua kaum hawa yang nak dekat kat B..tapi sayang tahu B x kan lukakan hati sayang..tapi sayang takut benda tu terjadi...jauhkanlah...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online