✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Monday, June 29, 2009

Selamat Berhari Isnin..


Bangun pagi hari ni…aku buat rutin harian aku,gosok baju,kemas beg Farisha...sejak aku keje ni..Farisha asek bangun awal jerk..Farisha nangis masa aku baru jerk nak mandi..nangis cam kena cubit…aku menetek kan dia…nyonyot lama..yelah dah lama tido..baru bangun..haus…pas menetek kan Farisha..aku mandi…n then..pas mandi…nak pakai baju..Farisha ajak bersembang…dah pandai Farisha senyum n bersuara…suara pun bahasa dia lah..mana cek faham..aku cakap..dia senyum..aku cakap dia bersuara…buat aku geram jerk..rasa nak jerk ngan Farisha sepanjang hari…aku kejutkan B..liat tul B nak bangun….kitaorang dah siap…Farisha aku hantar kat umah mama, buat masa skang aku pinjam keta adik aku,Mawar…share bayar..…dah hantar umah mama..n siap sedia untuk merempit..hihihi..gi kejelah..naik motor…

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online