✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Saturday, June 27, 2009

Berpantang...




Pengalaman aku berpantang pun..x lah ikut sangat adat kampung..aku pantang kat umah mama aku..kat Kepong,KL...nasiblah umah mama aku dekat ngan umah aku..Prima Damansara..nak pantang kat umah mak mertua plak...jauh...kesian plak ngan mak mertua aku yang dah tua...aku x nak nyusahkan mak mertua aku..lagipun B x pernah ajak pantang kat umah Mak mertua aku..sebab aku dah bagitahu yang aku nak berpantang kat umah mama...aku balik dari hospital pas 2 hari kat hospital..5hb mei masuk hospital..6hb dah boleh balik....x sempat berpantang kat umah..aku kena pantang kat hospital..Farisha demam panas n kena kuning...lama gak aku n Farisha duk kat hospital,HKL..seminggu...busan teramat..tapi demi anakku yang tercinta...ape pun aku sanggup..cewah...k lah..x nak cite panjang..sedey aku bila tingat pengalaman Farisha kena tahan wad...ni gambar2 farisha kat bawah lampu...sedey aku tengok...



0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online