✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Wednesday, July 01, 2009

Aku cuti...


Hari ni aku cuti..badan x sihat...nak demam..so aku terpaksa cuti n x dapat gi kursus..oh tidak..takut gak boss biseng..tapi nak wat camno..dah x sehat..dari petang semalam aku memang rasa nak demam..mula2 pagi..bekfes makan nasi goreng..aku nak muntah..pastu tengahari ada jamuan perpisahan ofis mate aku..aku makan sikt jerk..pun nak muntah..bila tiba petang..tekak rasa perit,mata berair n kepala dah start pening..badan lak rasa panas dalam..tu tanda nak demam..time balik jer..aku merempit balik gi rumah mama amek Farisha balik umah..n then B nak cuci gambar pasport..nak bagi masa gi undi tapak bazar ramadhan hari ni..malam semalam aku x masak pun..perut rasa kenyang lagi..aku terbaring jer...x larat nak sidai baju yang dah basuh kat umah mama...rumah pun bersepah..x larat nak berkemas..sepah pun dengan kain baju jerk...aku baring tidokan Farisha depan TV..aku pun tertido sekali..tengok2..B tengah masak..bau cam sedap jer..rupanya B masak maggie..terasa lapo lak...rajin B..x nyusahkan aku pun..dia tahu aku penat n x sehat..aku ape lagi..makanlah..n then sambung tido...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online