✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Thursday, July 09, 2009

kenangan waktu hujan...


tengok cuaca kat luar...dah hujan lebat..guruh pun dah bunyi..cam ner nak balik...x bestlah balik lambat...x sabar nak jumpa Farisha...lagipun x sedap kalu tinggal Farisha ngan mama lama2...sian mama..penat...nak merempit time hujan ni...takut..fobia aku...tingat aku masa aku eksiden, jatuh moto tahun lepas..masa tu aku pregnant 3 bulan setengah...dalam bulan 11...masa tu pagi nak gi keje ngan B naik moto...waktu tu hujan baru je nak berhenti...n then nak benti kat traffic light kat Jinjang dekat ngan Laman Rimbunan..masa nak benti tu ada keta masuk kiri x bagi signal..b nak elak..x sempat nak elak....aku ngan B jatuh..aku peluk B kuat2..jatuh pun xlah berapa sakit...nasiblah badan B empuk dan gebu..hihihi...cuma lutut jatuh dulu..tu yang x tahan...Alhamdulillah..masa tu keta x banyak...moto jer yang banyak...dan masa tu ramai gak yang tolong...terima kasih pada sesapa yang tolong...masa nak bangun tuk gi ketepi..memang x boleh...menggigil badan aku...b yang dukung aku ke tepi..n then ada brader n wife dia tolong aku bangun...n brader tu tolong jinjit moto ketepi...pas eksiden aku n B cuti...masa tu risau gila aku ngan kandungan aku yang baru 3 bulan lebih...tapi aku x rasa ape2 sakit pun..Alhamdullilah...semua selamat..nak jer aku buat report....n nak je aku kejar kereta tu...bengang aku...yang kelakarnya..malam dengan terdengkot2 aku n B gi shopping...kebetulan plak hari tu aku gaji...sakit2 pun tp sonok..yang penting shopping....pas dah 2, 3 hari kejadian tu..badan aku lenguh2...terdengkot2 aku berjalan...cian kat aku..nak mandi pun seksa...cam orang tempang..tempang sementara...hihihi.....sebab tu sampai skang aku fobia kalu balik keje ker tau gi mana2 naik moto time hujan...tetapi kekadang beranikan juga diri redah hujan...tu pun tunggu dah rintik2 jer...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online