✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Sunday, July 26, 2009

kakak aku eksiden...


jangan terkejut eh wahai blogger2 pasal en3 nie...macam gempak lak tajuk niey erk???...bukan teruk pown kakak aku eksiden...once open the time..ewah...speakinglah pulok...citenyer dah basi...cume x puas hati jerk...2 ajer..citenyer camniey..pagi Selasa lepas...akak aku n her husband nak anta Putri kat umah mama...masa masuk dalam kawasan rumah balai tempat mama n abah aku duk niey...adalah anak jiran umah mama yang boleh dikatakan orang yang paling dengki ngan family kitaorang niey..."depan blok"...bawak keta punyalah laju...dah lah kat corner dia bawak laju...pastu husband akak aku dah siap benti dah nak bagi dia jalan..tapi dia makan jalan kiri n then gebabom...ape lagi...sondol lah keta kakak aku...lebam tangan n hidung kakak aku...nasib baik kakak aku pegang putri kuat2...kakak aku pown ada rese nak kena something..sebab 2 dia pegang putri kuat...nasib lah x kena Putri..kalu kena...boleh kena saman minah tu...dah langgar keta kakak aku...pandai lak cakap baek2,lembut2...tu kakak aku cite kat kitorang lah...naik geli dengar...dah kena camtu tahu cakap lembut2...tahu lak sendiri salah...bengong minah tu...anak beranak suka cari gaduh ngan family aku..bukan family aku jerk...ngan orang lain pown dia suka cari gaduh...minah tu ngan adik beradik dia memang jenis jeles ngan kitaorang adik beradik n family...nak cakap kitaorang berharta...x da...nak tengok kitaorang dapat suami yang kaya...x da...maybe jeles kitaorang cantik n dah bersuami kot...sebab tu jeles...hehehehe...nampak sangat jenis family yang suka dengki orang(tengah bengang niey)..dahlah sebelum niey c kakak dia saja gesel keta ngan pakwe adik aku...lepas 1,1 diorang buat...xpelah...balasan kat dunia kita x nampak...balasan kat akhirat Allah saja yang tahu...aku past cite nie kat blog niey sebab aku n famiy selalu terfikir...kenapalah minah nie ngan family dia x habis2 kenakan kitorang..macam2 dia dah buat kat kitaorang...nie secara kasar kitaorang nampak dan dapat tahu n rasa...kalu secara halus x tahulah..Wallahualam...hanya Allah saja yang tahu...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online