✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Thursday, July 09, 2009

busannya hari ni...

hari ni busan sangat kat tempat keje...semua pegawai2 x de...gi Labuan..x da keje yang nak dibuat bab keje semua aku dah setelkan...pagi tadi makan roti canai..rasa cam nak termuntah..aku lak baru pas makan burger oblon..B beli dari member...dap giler...rase nak lagi lak...skang time rehat..ingat nak layan tido...tapi cam busan jer tido...kalu tido pun kejap jek..x syok plak..baik tido kat umah...tingat lak kat Farisha...tengah wat ape lah dia..skang makin cerdik...dah pandai ajak sembang...kalu x sembang...mulalah dia merengek..geram aku..bile mama nyanyi lagu timang2...muka start cemek2....dah pandai anak aku...sekejap jerk dah 2 bulan lebih..rasa cam kejap jerk masa berlalu...masa baru2 tinggaslkan Farisha ngan mama masa baru start keje..2 jam sekali mesti aku sms mama tanya Farisha wat ape...yelah takut meragam n menyusahkan mama...skang Farisha pun dah ok..kurang nangis...x macam masa dalam pantang...sonok rasanya bila anak sendiri dah pandai senyum2....

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online