✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Tuesday, July 21, 2009

celebrate birthday B



malam tadi aku n semua family celebrate birthday b n ujang...kitaorang makan KFC...biasalah....menu utama family kitaorang kalu celebrate besday...hihihi..sampaikan dah nak jemu makan....aku n mawar gi beli KFC n kek kat kepong..Farisha aku tidokan dulu...nasib baek anak aku nie x meragam nak tido...balik jerk keje semalam aku nyusu kan dia...dia pun lelap...B balik umah amek hadiah ujang...gi ngan keta adik aku...brutal gak adek aku ni drive keta...ngalahkan orang laki...hehehe...pastu dalam kul 8lebey kitaorang balik...tu pun kelam kabut ingat dah missed berapa minit bola M'sia lwn MU kat TV...tapi hampeh...x da live...yoyooh jerk adek aku suh cepat...family aku bengang gak...pehal x da live...sonok tengok bola ramai2...tapi ku kecewa...paling sonok tengok bola kalu mama aku join skali...jeritan dia yang buat kitaorang tergelak..kalah abah dan anak2 bujang n menantu dia...berbalik pada celebrate besday B n ujang...hehehe...skema lah pulak...ujang dapat hadiah jam dari mama n abah..n b plak dapat hadiah dari ijat...model kapal...lawa...dia beriye2 nak bagi bab kalu datang umah aku leh nampak hiasan kapal tu...pandai gak adik aku nak orang hargai hadiah yang dia bagi...tapi aku x bagi ape pun kat B...aku n B plak nak bagi hadiah kat Ujang..tapi hadiahnya b terlupa nak bawak...so postpone hari niey lah bagi hadiah...okeylah tu...dah harijadi ujang hari niey....farisha lak...lama tiol dia tido...dari aku gi beli KFc n kek kul 7.45mlm sampailah kul 11 suku...penat mama kata sebab ikut mama n abah teman akak bawak Putri gi klinik...alhamdullilah farisha x meragam...ligat adalah...

kek ujang n ke3k hubby...nampak sedap...tapi bolehlah...

1 Comment:

  1. Ena Qaisya said...
    ade 2 biji kek ye?
    nampak sama tapi buah len.. buah ceri n stoberi hehhe

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online