✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Wednesday, July 15, 2009

klaka x?????


aku bace cite ni klaka lak...aku ambik dari internet...tapi x la klaka tahap babun....bosan2 bace...tergelak sorang2...
kisah suami isteri
Pada suatu hari yang indah dan permai.... ade la sepasang suami isteri tue hidup dah dekat 40 tahun dah, kahwin dah dekat 10 tahun tapi tak ade anak. Kesian si suami nak anak sesangat. Maka suatu hari nak dijadikan cerita, berkatalah si isteri, bang tak lame lagi boleh la kiter tinggal bertiga.Si suami pun seronok macam kera kena belacan. Esoknye si isteri pun cakap kat suami ,bang pi amik mak saya kat pudu, die nak tinggal ngan kiter sampai tua, boley bang????
p/s : ingatkan akan dapat anak...rupenyer mak nak datang...huahuahua...cian si suami....
Bini oh bini
Sepasang suami isteri sedang memandu kenderaan yang baru dibeli.Apabila melalui jalan kampong, terpancul dailog berikut:
isteri : Abang memang tak sayangkan saya.
suami : Mengapa pula?!!!!!
isteri : Tengoklah. Abang pandu kereta ini cermat dan berjaga-jaga sahaja. Jumpa becak dan lubang, abang slow dan mengelak. Tetapi dengan saya, abang kasar-kasarkan saja. Segala lubang abang terjun dan hentam!!!! suami : (tersenyum) kua kua kua !!!
janda 2 kali
Tersebut kisah sorang janda yang dah 2 kali bersuami. bercerai dengan suami yang pertama sebab suaminya tu yang suka memukul dan mendera. sementara suami ke-2 pulak walau pada mulanya bahagia tapi akhirnya suami tu menceraikan dia dan kahwin dengan pompuan lain. jadi selepas beberapa tahun, janda ni yang masih cantik mengambil keputusan untuk berkahwin buat kali yang ketiga. dia lantas mengiklankan diri untuk mencari jodoh ketiganya. si janda tu meletakkan 3 syarat:
1. lelaki tu mesti berjanji tak akan memukul atau mendera
2. lelaki tu tak akan lari meninggalkan dia
3. hebat di ranjang
so, selang beberapa hari, dtg sorang mengetuk pintu dengan kuat. lalu si janda tu pun bukak pintu. alangkah terkejutnya dia bila yang datang tu tak berkaki dan bertangan. "saya datang untuk cuba nasib jadi isteri awak" kata si lelaki kudung tu. lalu si janda tu meminta si lelaki tu untuk menjelaskan kalau dia dapat memenuhi 3 syarat seperti dalam iklan. lalu laki tu berhujah: "syarat yg pertama, dah tentu saya dapat penuhi disebabkan saya tidak ada tangan untuk memukul awak" "syarat yang kedua, mana mungkin saya akan tinggalkan awak disebabkan saya tidak ada kaki untuk berlari" "jadi syarat yang ketiga tu bagaimana nak buktikan' celah si janda tu. "er, cuba awak fikir. tadi saya ketuk pintu dengan apa" ujar lelaki kudung tu dengan bangga.
p/s : dia ketuk guna aper???..ape jawapan korang????.....
Cucu & Atok

"Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?" Seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan.
Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi apa???" (Atok marah tahap tertinggi)
Cucu: "Atok asyik bandingkan dengan kengkawan yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok yang lain."
Atuk: "Tak sama apanyerr???"
Cucu: "Kawan-kawan sebaya atok semua dah jadi arwah kan?" Atuk: "?...?...?...?...?...?"
p/s : hampehnyer cucu......

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online