✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Monday, July 27, 2009

Cerita tentang anak..

bila cerita tentang anak memang seronok sangat...apelagi anak yang kita lahirkan tu sehat, sempurna dan comel...lagi2 anak sulung...kita akan terasa teruja...macam yang aku lalui skang niey...aku x akan lepaskan setiap minit bersama anak aku untuk melihat dia membesar walaupun aku keje...dari dalam perut lagi aku memang x sabar nak lahirkan Farisha niey...sebab Farisha aktif sangat sampaikan aku x larat nak jalan...dengan berat dan besar masa aku ngandungkan dia...sampaikan aku nangis hari2 sebab sakit bawak perut..aku kuat makan lak tu..sampaikan aku kena darah tinggi n kencing manis..mana x nya...sebelum ngandung 56kg...masa akhir ngandung 75kg...naik berkilo2..sampaikan doktor marah n aku kena induce...n then skang alhamdullilah...aku sehat....n farisha dah nak masuk 3 bulan...rasa cepat sangat masa berlalu...paling aku geram skali..Farisha skang dah pandai tengok n main tangan sendiri...mulut pown makin biseng...bebel sorang2...dah kenal papanya...papa berdiri ker,duk sebelah ker dia tengok n tegur2...seronok tengok anak membesar...rasa bahagia sangat2...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online