✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Thursday, July 23, 2009

pahit n hanyirnya..................




semalam aku kemas2 umah n then ternampak lak kotak pati ikan haruan ginseng niey...n then tinggal lagi 2 botol jerk x habis lagi...waduh..waduh...bila tengok tingat rasanya yang hanyir n pahit...ya Allah...x sanggup ku telan...tapi bagus minum pati ikan haruan niey...dengan izin Allah...luka dalam perut pown semakin elok....tapi nak habiskan lagi 2 botol tu...bercinta nak minum...uhh...x sanggup...tapi mengenangkan B bsanggup cari dan beli...aku minum gak.....lepas 3 hari aku bersalin...aku mintak B belikan Pati ikan Haruan..B belikan aku Pati Ikan haruan Amerika Ginseng...sebab perut aku sakit..luka2 dalam perut ..sakit sangat..yelah..baru 3 hari bersalin, rasa sakit tu hanya Allah saja yang tahu...masa sakit tu plak..aku ngan Farisha kat dalam wad..kena tahan sebab Farisha demam ngan kena kuning...x leh tido malam aku di buatnya..bila B dah beli esoknya...hari Jumaat...aku terpaksa minum..baru jerk buka kotak...lom buka botolnya lagi..pergh...cam nak termuntah bila terbau bau pati ikan haruan tu....tu blum minum lagi...tahan nafas aku minum pati ikan haruan ni..terpaksa...dah orang tersayang belikan..kenalah minum..naik bulu roma bila dah habis minum...aku nak togak air kosong..hubby aku x bagi..dia kata nanti pati ikan haruan tu x jalan..hehehe...klaka B aku ni...nak x nak..terpaksalah minum...x caya korang try test cubalah minum...gerenti sedap..hihihihi....x tahu bila nak habiskan lagi 2 botol...bila tengok kotak pati ikan haruan ni..tingat pengorbanan B yang sanggup beli tuk aku..Terima Kasih B...sayanggggggggg sangat sama B..

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online