✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Monday, July 06, 2009

DEMAM

hari ni aku cuti..demam...dari pagi semalam aku x rasa sedap badan..aku MC sehari...kerana tidak ingin sakit berpanjangan..eleh..skema tol ayat ni...aku gi klinik kat metro prima...Klinik Mediviron,Metro Prima,Kepong...aku gi pas anta Farisha kat umah mama...ingat nak bawak Farisha,tapi mama x bagi..suruh anta gak kat umah mama..aku gi klinik nek moto...lagipun dekat..n then pac doktor cek...dapt ubat...aku ingat n ajak hubby gi klinik Jinjang..tapi tau jelah kalu dah klinik goment...mesti ramai orang...B ajak gi klinik biasa..so ikut jelah..walaupun mahal...b x kesah..dia yang ajak...pas cek...gi bekpes kat kedai mamak sebelah klinik..kenyang gak..yelah semalam aku x makan...nak mogok ngan b...walaupun aku n b ade krisis, ktorang tetap baik..




0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online