✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN


Friday, July 31, 2009

balik dari CM...

aku baru lepas balik dari CM...hari niey aku gi ngan member opiz aku..Hana n Kak Yannte..mula2 ingat nak tido..tapi telah dihasut oleh 2 orang niey ajak aku kuar jalan2...dorang bowink...so dengan x melengahkan masa aku pown gi lah b3...mula2 gi dayabumi dulu n then gi CM...
aku sebenarnya malas + ngantok + dengan ongkos yang agak nyawa2 ikan..so aku window shopping jerk la....tapi jalan2 ngan dorang hilang ngantok...naseblah diorang niey kepala gile2...n then sampai opiz aku mengupdate blog aku yang x cun ini...hari niey x lah bowink sangat...boss aku x bagi keje...tapi aku tolong kak yannte buat slide show..so aku dengan cerdas pown tolonglah...hihihi...kalu duk diam jerk orang cakap x da keje...
bek aku tolong menolong...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online