✿♥ Bersama Selamanya♥✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

✿♥ Jom Join Blog Niey ♥✿

** Disebalik nama Farisha Arianna **

Nama yang sepatutnya yang aku pilih ialah Farisha Arianna...but dalam buku sebutannya "Farisa Arina'' yang bermaksud ~~~ Farisha Arianna = Pengemudi mahir.

Tapi sebutannyer x berapa sedap...so terciptalah Farisha Arianna...n name Icha pown gabungan dari nama mama Icha, Farahanna n Ahmad Rizal...

F = Farahanna nama mama
A = Ahmad Rizal nama papa
R = Rajin
I = Icha panggilan keluarga
S = Solehah, InsyaAllah
H = Honest in Life
A = Anak yang taat pada mama dan papa, InsyaAllah....

ARIANNA = gabungan nama dari
A R I = Ahmad Rizal
A N N A = Farahanna
**** kU syUKurI aTAs niKMatmu YA ALLAh kEraNa seTIaP impiAnku untUK hidUP berSama orANg yaNG amAT kucinTA terMAkbuL juA..kiNi hidUPku LebIH leNGkap keRanA dIKurNiaKAn peRmaTA haTI kaMI yaNg kaMI imPikaN..dAn seMOga BuaH CintA kAmi niey DapAt memBAhaGIaKan kaMi...dAn SemOGa kaSIh sAYAng yaNG kAmI biNA inI aKAn kEkaL hIngGa aKHir HayAT kamI****

AMIN YA ROBALALAMIN

Friday, July 10, 2009

Jumaat oh...Jumaat



hari ni rehat panjang....x tahu nak wat ape....kengkawan ajak jalan...tapi malas a.k.a ongkos kekurangan...gaji...oh..gaji...pesal lambat sangat dapat...so aku rasa penat sangat...aku nak tido jap...farisha bangun awal gila hari ni..kul 5 lebih...Ingat susukan farisha dia tido balek…tapi mulut die biseng…rengek2..mata melilau…aku bawak dia kuar dari bilek…letak atas tilam dia…mata celik besar…terpaksalah aku layan walaupun mata aku ngantok sangat…kepala pun dah sakit…kalu dah bangun tu tahu2 jela..kena layan n sembang ngan dia…kalu x merengek…hilang rasa ngantok n sakit kepala kalu tengok dia senyum n bersuara...tapi Alhamdulillah…anak aku ni senang jaga…dah x macam masa tengah pantang….

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online